.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکایت چند نماینده از مطهری به قوه قضائیه

تعدادی از نمایندگان به علت توهین های ایشان به مجلس هشتم، با جمع آوری امضاء از نمایندگان در صحن علنی به دستگاه قضایی شکایت کردند تا آقای مطهری به سبب اهانت هایشان مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر علی مطهری در دانشگاه تهران از شکایت تعدادی از نمایندگان از مطهری به قوه قضائیه به دلیل نسبت‌های ناروا و توهین‌هایش به نمایندگان مجلس هشتم خبر داد.

ستار هدایت خواه با اعلام خبر شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از علی مطهری به قوه قضائیه گفت: مطهری در دانشگاه تهران، سخنانی را در رابطه با مجلس هشتم و نمایندگان کرده بود و توهین هایی را به برخی از نمایندگان نسبت داده بود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: تعدادی از نمایندگان به علت توهین های ایشان به مجلس هشتم، با جمع آوری امضاء از نمایندگان در صحن علنی به دستگاه قضایی شکایت کردند تا آقای مطهری به سبب اهانت هایشان مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هفته جاری در نشست نقد مجلس هشتم که در دانشگاه تهران برگزار شده بود از رفتارهای برخی نمایندگان انتقاد کرد و رفتار طیفی از نمایندگان را مصداق بارز "شعبان بی مخ" دانسته بود./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1390
این آقای هدایت خواه اصلاً عقل تو سرش هست
نا شناس 28 آذر 1390
مطمئن باشید چون آقازاده است و می داند مصونیت قضایی دارد هر چه که دلش بخواهد به هر کسی توهین می کند سخنان رهبری هم اصلا برایش مهم نیست
استیضاح وزیر کشور 28 آذر 1390
خلاصه یکی پیدا میشه به هرزه گویی مطهری جواب بده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.